Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Sunday, January 12, 2014

Carlo Rino Relocation

Baru-baru ini Ratu ada menerima 1 mesej dari Carlo Rino yang mengatakan jualan penghabisan stok akan diadakan di salah sebuah butiknya di Jaya Jusco. Ini kerana Carlo Rino akan berpindah kedai ke lokasi lain. Emm.. Jualan murah seperti ini tidak boleh dilepaskan. Hehe..



Ratu pun tanpa membuang masa terus menyerbu butik tersebut selepas waktu kerja. Peh, ramai juga orang yang menyerbu. Kebanyakkan kasut dan beg tangan diberikan diskaun sehingga 50 %. Emm, Ratu pun cuba-cubalah engok mana yang berkenan di hati. Hai, rasanya macam nak beli semua. Hehe.

Belek punya belek Ratu berkenan sebuah beg tangan. Ratu tengok beg tangan itu ada pelbagai warna. Ratu pula berkenan warna putih krim sebab warnanya nampak beg tangan itu eksklusif. Hehe.. Bila sudah berkenan, apa lagi pergi la buat pembayaran. Ada juga kasut yang berkenan di hati. Tapi bila difikir ada lagi beberapa pasang lagi kasut di rumah yang jarang dipakai. Ratu terus menepis keinginan untuk membeli kasut. Kalau hendak diikutkan Ratu hendak juga membeli sepasang dua. Sebab Carlo Rino buat jualan penghabisan stok kan. Memang murah harganya. Tapi, Ratu fikir balik membazir pula nanti. Hehe.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267