Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Thursday, February 20, 2014

Intai-Inati Katil Baru

Emm.. Dalam minggu ini, Ratu tengah intai-intai untuk membeli tempat masak untuk ruangan dapur di rumah baru Raja Ratu. Intai punya intai Ratu terdetik di hati untuk singgah di salah sebuah kedai perabot ini. Maklumlah, kebetulan lalu kat kawasan situ. Nasib Ratu baik. Singah punya singgah  pula, rupa-rupanya kedai pebaot ini memang ada membuat promosi jualan penghabisan stok untuk kebanyakkan katil di dalam kedai tersebut. Ini kerana pihak kilang ingin memasukkan katil yang baru. Katil yang ada di dalam kedai tersebut dijual murah dan diberikan diskaun 50%. Wow, Raja dan Ratu memang tengah mencari katil bilik. Hehe.. Inilah yang dinamakan rezeki.

Tapi Ratu agak keliru mana yang hendak dipilih. Hehe.. Sebab semuanya memang cantik dan memenuhi citarasa terkini. Bayangkan katil yang berharga RM3,000 lebih dijual dengan harag RM1,000 lebih dengan potongan 50% diskaun. Huhu. Siapa yang tidak mahu, betul tak.

Ini adalah antara katil-katilnya. Katil ini sudah ada pembelinya.



Ini masih belum ada pembeli. Cantik kan. Ini katil Queen.


Begitu juga dengan katil ini. Aduh hai cantiknya katil King ini.


Ini pun cantik juga kan. Ini adalah katil king. Nampak besar.


Banyak lagi koleksi katilnya. Ratu tidak tahu mana nak pilih. Huhu. Ratu kena ajak Raja ni untuk datang sekali lagi. Pasti !!! Pasti !!! Pasti !!! Ratu akan datang untuk buat pilihan katil dan buat bayaran deposit. Katilnya ini semuanya diberikan jaminan selama 5 tahun bermula dari tarikh katil ini sampai di rumah. Alhamdulillah, inilah yang dinamakan rezeki.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267