Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Wednesday, October 15, 2014

Redem Point Susta Club

eMM.. Lama rasanya Ratu tidak semak point yang terkumpul di Susta Club. Susta Club ??? Hehe.. Ini kelab untuk ibubapa yang memilih susu Sustagen untuk anak mereka. Ratu tengok Puteri Raja Ratu serasi minum susu ini. Sekali dah masuk, Ratu pun merajinkan diri mengumpul barcode susu ini untuk dapatkan point. Sekali semak, banyak guna point jejak 1 ribu lebih. Ratu pun mengambil keputusan untuk mengambil barang. 

Pilih punya pilih.. 
Belek punya belek..
Fikir punya fikir..

Ratu pun ambil pembuka tin. Emm, boleh letak kat rumah baru Raja Ratu. Ratu pun isi borang. Tapi lama juga la hendak tunggu barang ini sampai. Lebih kurang 3 minggu.

Sekarang barangnya sudah sampai. Ini dia,


Inilah pembuka tinnya,

Ratu hendak hantar barcode lagi, untuk tebus barang seterusnya. Hehe.

Tatapan dari,

0 comments:

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267