Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Friday, February 13, 2015

Al-Fatihah

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Kali ini Ratu ingin kongsikan sedikit beberapa berita yang mungkin korang telah tahu iaitu pemergian 2 orang yang amat terkenal iaitu Dato' Hasbullah Awang dan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

Semalam Ratu baru sahaja, Ratu baru sahaja dikejutkan dengan berita pemergian Dato. Hasbullah Awang. Beliau merupakan pengulas sukan yang terkenal di negara kita ini. Ratu difahamkan Allahyarham meninggal dunia tengah hari semalam lebih kurang pukul 12.20 tengah hari selepas menerima rawatan di Institut Jantung Negara.


Di sebelah malam pula, Ratu menerima whatsapp dari rakan-rakan mengenai pemergian Datuk Nik Aziz Nik Mat. Pada mulanya, Ratu kurang percaya sebab sebelum pernah terjadi berita palsu seperti ini yang memaklumkan bahawa Datuk Nik Aziz ini telahpun meninggal dunia. Tapi setelah Ratu lihat sendiri pengumuman di saluran tv, barulah Ratu percaya.


Ini antara melreka yang datang melawat,


Gambar ke 2,


Marilah kita sama-sama doakan semoag roh mereka ini dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama-sama orang-orang yang beriman. Al-fatihah.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267