Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Sunday, March 8, 2015

Beli Barang Rumah Di Ikea.

Semalam Raja dan Ratu meluangkan masa 1 hari menghabiskan duit kami dengan membeli serba sedikit barang rumah di Ikea. Sebenarnya, Raja dan Ratu sudah berapa kali hendak pergi tapi asyik terhalang sahaja. Sebelum ini pun kami sudah pergi. Cuma ada barang yang kami inginkan tiada stok. Kali ini, Raja dan Ratu sudah bertekad ingin pergi. Ratu pun sudah tangguhkan beberapa temujanji untuk hari ini. Huhu..

Kali ini Raja dan Ratu pergi ke Ikea dengan pacuan 4 roda. Haha. Ini namanya kami hendak borong habis. Tak de lah kejap-kejap nak datang. Huhu. Sampai sahaja di Ikea, ramai orang yang datang. Emm, maklumlah hujung minggu kan.

Ratu sebenarnya sudah ambil kod barang atau nombor artikel barang tu di laman web Ikea. Tinggal hendak kami hendak semak sahaja dengan pekerja Ikea tentang rak dan seksyen sahaja di mana barang itu berada. Maklumlah Ikea ni besar. Huhu. Sekali cari punya cari. Rupa-rupanya baru Ratu teringat salinan rekod kod semua barang yang Ratu inginkan ni sudah tertinggal kat office. Aduh hai, tepuk dahi Ratu sekejap. Ini nanti akan melambatkan masa Raja dan Ratu. Kami kena naik kat tingkat atas ambil kod kat barang di bahagian pameran. Lepas itu, baru boleh kami turun ke tingkat bawah pula. Emm..

Inilah yang kami borong. Ini di bahagian bawah di bahagian gudang barang-barang Ikea..


Ini pula troley yang berisi barang-barang,


Ini gambar yang ke 2.


Itu troley yang ke 2, nasib baik Raja ada tolong angkat. Berat betul almari tu.


Kerusi ini pun kami kebas.


Raja pergi ambil kereta pacuan 4 roda. Ratu dan Puteri Raja Ratu menunggu di sini sambil menjaga barang. Sampai sahaja kereta, kami susun barang-barang yang panjang di bahagian belakang kereta. Puteri Raja Ratu, Ratu letakkan di tempat duduk hadapan. Senang Ratu hendak susun barang. Mana barang-barang kecil Ratu susun di tempat duduk belakang. Huhu. Lepas itu, kami pulang dan susun barang ini pula di rumah baru kami. Huhu.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267