Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Monday, May 11, 2015

Ratu Berjaya Menukar Basikal Baru Puteri Raja Ratu

Ratu agak sibuk sedikit beberapa hari ini. Banyak hal yang hendak diuruskan dalam 1 masa. Rasa hendak jerit sahaja .. AAAAAAAAAA

Tapi, kali ini Ratu kena selesaikan urusan pertukaran basikal baru Puteri Raja Ratu yang telah dibeli oleh Raja beberapa hari lepas. Basikal itu Ratu hendak tukar kepada yang lebih besar sedikit. Pada mulanya, Ratu datang ke kedai itu bersama-sama Puteri Raja Ratu dan Ratu tidak membawa basikal yang dibeli oleh Raja. Ratu datang untuk melihat basikal yang lebih besar dan ingin bertanyakan harga terlebih dahulu. Intai punya intai Ratu sudah jumpa. Kecek punya kecek, Ratu dapatlah harga yang lebih murah sedikit.

Ratu pun pulang ke rumah dan mengambil basikal yang telah dibeli oleh Raja. Huhu.. Ratu terus membawa basikal itu ke kedai dan pertukaran basikal telahpun di buat. Selesai urusanku. Huhu..

Ini dia basikal barunya,


Emm.. Baju oren.. Basikal pun oren.. Hehe..


Kalau hendak diikutkan basikal yang ini, kaki Puteri Raja Ratu memang tidak jejak lantai. Tapi Ratu sudah cuba tengok Puteri Raja Ratu naik basikal ini di kedai. Ratu tengok dia boleh berdikari naik basikal ini sendiri tanpa bantuan Ratu dan turun basikal ini dengan baik. 

Akhirnya, dapatlah Puteri Raja Ratu basikal barunya. Bukan apa. Basikal yang lebih besar ini senang sedikit. Pakai lebih lama sedikit. Betul tak ????

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267