Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Sunday, October 23, 2016

Hadiri Kelas Umrah Lagi

Alhamdulillah, kali ini Raja dan Ratu beserta Puteri Raja Ratu dapat menghadiri majlis ilmu berkaitan umrah yang diadakan di lokasi yang berlainan. Kalau 2 minggu lepas, kami belajar di masjid tapi kali ini di dewan kuliah pula.

Tapi kali ini Raja dan Ratu tidak berasa selesa sedikit sebab terlalu ramai yang menghadiri kelas umrah kali ini. Bila sudah terlalu ramai ni, Raja dan Ratu kurang fokus sedikit dengan ilmu yang disampaikan. Ratu tengok penceramah kali ini pun lebih menceritakan hal-hal berkaitan umrah secara umum sahaja. Jika kelas yang lepas, Raja dan Ratu suka dengan penyampaian penceramah tu sebab dia tunjukkan secara praktikal bagaimana cara tawaf dan memakai kain ihram. Jadi, Raja yang tidak tahu pun lebih jelas dan faham. Ratu pun dapat mengingatkan kembali apa yang pernah Ratu belajar sewaktu mengerjakan umrah dahulu. 

Apa-apapun kami berselfie dahulu,


Alamak, Puteri Raja Ratu ni tidak comel pula. Tudungnya tak betul. Emm. Ratu nak betulkan tudungnya, Puteri Raja Ratu ni tidak duduk diam pula. 


Apa dia ?? Kenapa Raja dan Ratu sering ke kelas umrah ?? Hehe.. Ratu dah boleh dengar soalan yang terdetik dalam hati korang. Huhu.,. Ada perancangan kami untuk menunaikan umrah. Insya Allah.. Nanti dah selesai urusan Visa, Ratu akan ceritakan nanti di blog ini.. Huhu.. Insya Allah.. Doa-doakan ya.. Moga dipermudahkan urusan kami. 

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267