Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Tuesday, February 21, 2017

Kesibukkan Melanda

Pulang dari Umrah ini banyak kerja menanti. Kesibukkan melanda diri.. hUHU.. Bermadah lah pulak kali ini..



Sibuk dengan kerja-kerja di pejabat yang melambak-lambak.. Emm.. Bila dah sampai je kat Malaysia ini bermula episod dengan kerja-kerja seharian seperti biasa.. Puteri Raja Ratu sibuk dengan kerja sekolah tertunggak yang berlambak semasa ketiadaannya di tadika sepanjang tempoh umrah. Ratu pula mula sibuk dengan urusan pengauditan akaun syarikat. Raja.. emm.. mula bersiap-siap untuk kerja luar.. SIBUK KAN.. huhu..



Dalam kesibukkan nak siapkan akaun untuk audit, pelanggan Ratu pula hendak minta sediakan akaun tuk keperluannya untuk memohon pinjaman perniagaan.. Haha.. Bertambah lah sibuk Ratu. Sampai lewat pulang ke rumah. Nasib baik ibubapa Ratu ada tolong tengok-tengokkan Puteri Raja Ratu. Alhamdulillah..





Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267