Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Monday, October 9, 2017

Konvokesyen Puteri Raja Ratu

Alhamdulillah, hari yang ditunggu-tunggukan sudah tiba. Hari ini Ratu bercuti kerana ingin melihat Puteri Raja Ratu yang terlibat dalam majlis konvokesyen. Ratu punyalah teruja tapi sedihnya Raja tidak turut serta kerana tugas luar. 

Puteri Raja Ratu ingin pergi bersama-sama rakan sekelas menaiki bas yang telah disediakan di tadikanya. Ok lah, Ratu pun izinkan dan Ratu merancang akan mengikut bas yang dinaiki Puteri Raja Ratu dari belakang. Majlis konvokesyen bagi tadika Puteri Raja Ratu bermula di sebelah petang. Tapi pukul 10.30 pagi kami telah bertolak. Emm.. Awal pula rasanya. Kebanyakkan ibubapa tiba lebih kurang pukul 2.00 petang. Emm.. tak per lah, Puteri Raja Ratu punya pasal, Ratu ikutkan. Huhu..

Sampai di tempat yang dituju, Ratu tengok penuh kiosk-kiosk kecil menjual jambangan bunga sebagai hadiah konvokesyen untuk anak masing-masing. Waa, terujanya Ratu tengok. Dah tidak tahu mana satu nak beli dan pilih.

Akhirnya, inilah yang menjadi pujaan hati,



Bila tiba sahaja masa untuk Puteri Raja Ratu dan rakan-rakan sekelasnya naik ke pentas. Ratu pun mulalah merakam video untuk tontotan Raja dan ibubapa Ratu nanti. Inilah gambar selfie Puteri Raja Ratu sebelum sesi konvokesyennya.


Ini pula gambar kedua,


Selesai sahaja video dirakamkan, Ratu terus menghantar video tu kepada Raja dan ibubapa Ratu. Majlis berakhir pada pukul 5.30 petang. Alhamdulillah, majlis berjalan dengan lancar dan Ratu dapat merakam video tersebut dengan baik sebagai kenangan kami nanti.


Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267