Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Thursday, May 20, 2010

Janin sujud bila Al-Quran dibacakan...

Ratu & Raja tertarik dengan 1 video yang kami tonton bersama. Video ni begitu menyentuh hati kami. Inilah yang dikatakan KEBESARAN ILLAHI. Ratu terlebih dahulu dah menonton video ni. Ratu tertarik & mengajak Raja menonton lak. Ratu sebenarnya tidak terfikir hendak kongsikan di teratak kami ni. Raja yang cadangkan untuk dimasukkan dengan niat untuk dikongsi bersama.

video

Mungkin ada pengunjung dah menonton video ni. Tapi yang penting kami NAK KONGSIKAN BERSAMA untuk tatapan semua terutama sekali bagi mereka yang bakal bergelar ibu. Kami ceritakan serba sedikit mengenai video ini. Kalau diperhatikan sebelum ayat Al-Quran dibacakan, janin dalam kandungan ini lincah bergerak. Tapi bila ayat suci Al-Quran dibacakan janin ini bergerak dengan tangan ke hadapan, kepala janin terus tunduk sujud. YA ALLAH, terpegun kami menontonnya.

Tapi mungkin korang tak dapat melihat dengan jelas video ni sebab Ratu mengambilnya menggunakan telefon bimbit. Kalau korang hendak menonton dengan lebih jelas boleh lah jadi member kami di FACEBOOK. WAA, promote facebook nampak. hUA.. hUA.. hUA.. Inilah dikatakan 'SAMBIL MENYELAM MINUM AIR'. Nanti korang dah pergi jadilah RAKAN kami ok. Nama kami di FACEBOK. Nak tahu ker? hehe.. Nak tahu ker? Jen.. Jen.. Jen.. Inilah nama kami RAJA RATU. Tgk di bahagian link ok.

Apa yang dapat kami nasihatkan di sini khususnya untuk golongan yang beragama ISLAM ok. Bagi ibu-ibu yang mengandung, galakkan diri korang.. kuatkan diri korang membaca ayat-ayat suci Al-Quran sekerap mana yang boleh. Ia amat bermakna untuk janin di dalam kandungan itu. Moga-moga anak yang dilahirkan itu menjadi insan yang berguna kelak. INSYAALLAH. Bagi golongan bakal-bakal bapa juga galakkan isteri mereka MENGAJI. Nasihat ini juga bukan sahaja untuk korang semua tapi untuk diri kami juga. Moga-moga keindahan video ini memberi kebaikan buat kita semua. AMIN...

Tatapan dari,

0 comments:

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267