Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Wednesday, February 29, 2012

Usia Puteri Raja Ratu 5 Bulan Kini

Kini pada 22 Februari 2012, genaplah sudah 5 bulan usia Puteri Raja Ratu. Ratu difahamkan di usianya sebegini puteri Raja Ratu ini akan disuntik dengan suntikan 3 serangkai. Sebelum Ratu membawa puteri Raja Ratu ke klinik untuk pemeriksaan susulan 5 bulan selanjutnya, Ratu memberikan suntikan ubat demam. Emm.. itulah yang dinasihatkan oleh jiran Ratu bagi mengelakkan Puteri Raja Ratu terkena demam selepas suntikan tersebut.

Seperti biasa, tiba sahaja di klinik Puteri Raja Ratu di timbang badannya. Habis semua bajunya perlu dibuka termasuklah lampin pakai buangnya untuk mengetahui berat badannya yang sebenar. Ratu lah orang yang paling TAKUT. Bukan takut apa.. Takut nanti Puteri kami terkencing lak bila ketiadaan lampin pakai buangnya. hUA.. hUA.. hUA.. Emm.. berat puteri kami telah naik tapi tidak seperti yang kami jangkakan. Beratnya kini 7.3 kg dengan ketinggiannya 66 cm. Tak per janji puteri kami sihat dan semestinya comel.. Hehe.. Itu yang penting. Kemudian puteri Raja Ratu diberi suntikan 5 bulan. Ratu terus memeluk Puteri Raja Ratu supaya dia tidak menagis ketika disuntik sambil memegang kakinya. Tapi nangis tetap nangis. DAH NAMA PUN BAYI KAN.

Setiap kali puteri Raja Ratu diperiksa, Ratu mesti membaca buku birunya bagi mengetahui rekod perkembangan puteri kami. Emm.. Puteri kami mesti sudah boleh:-

a) Mengawal kepalanya ketika ditarik dari posisi baring ke duduk
b) Menyiarap dan melentang
c) Mengenggam objek
d) Mata mengikut pergerakkan objek
e) Bertindakbalas kepada bunyi

Perkembangan Puteri Raja Ratu kini, dia telah menyiarap sepenuhnya. Inilah rakaman yang sempat Ratu rakamkan untuk tontonan semua. Haha.. Masa ni Puteri Raja Ratu tengah memikirkan macam mana nak menyiarap sebab nak rakam video ni.. Hehe.. Fikir.. Fikir.. Na.. Naa.. Na.. Na.. Naa..

video

Ni adalah rakaman sepenuhnya Puteri Raja Ratu menyiarap. Hehe..

video

Akhir kata, sesungguhnya Raja Ratu memang suka melihat perkembangan puteri kami kini. Pastinya Raja Ratu menunggu perkembangan puteri kami seterusnya untuk melihat dia merangkak. Hehe..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267