Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Sunday, June 17, 2012

Sukanya Puteri Raja Ratu Ni..

Pada hujung minggu Ratu mengajak Raja pergi ke Jaya Jusco untuk membeli barang keperluan harian terutama sekali barangan keperluan Puteri Raja Ratu seperti susu dan pampers. Bila sudah sampai di Jaya Jusco, Raja dan Ratu makan dahulu untuk mengisi perut. Tapi kami makan bergilir-gilir. Faham-faham jer lah kan kalau dah ada budak kecil ni. Sorang makan sorang jaga. Ratu pula sudah siapkan makan tengah hari untuk Puteri Raja Ratu dari rumah. Ratu minta Raja makan dahulu sementara Ratu menyuapkan Puteri Raja Ratu ni makan. Apabila Raja sudah habis makan, Raja pula sambung suap makan. Dah habis kami semua makan, Raja dan Ratu membawa Puteri kesayangan kami ni ke kawasan permainan kanak-kanak yang disediakan oleh pihak Jaya Jusco di kawasan 'Food Court' tu. Suka Ratu tengok Puteri Raja Ratu lekanya melihat kakak-kakak dan abang-abang bermain. Sekali sekala Puteri Raja Ratu ni menjerit keriangan.

Kemudian Raja pun meletakkan Puteri Raja Ratu tempat duduk budak di troli yang telah disediakan dan terus membeli barang keperluan harian. Selepas bayar, Raja Ratu pun naiklah ke tingkat atas sebab Ratu ingin mengeluarkan duit di mesin ATM. Sekali Ratu pun terpandanglah beberapa kereta mainan yang mana perlu menukar duit RM1 ke bentuk coin. Ratu pun berminat ingin mencubanya untuk Puteri Raja Ratu. Nanti pilih mainan yang mana yang diingini. Ratu pun letakkan Puteri Raja Ratu di dalam salah sebuah kereta mainan yang ada. Lepas tu masuklah coin tu di ruangan yang disediakan. Apa lagi kereta mainan tu bergerak lah seperti dalam video ni.

video

Bila kereta mainan tu berhenti. Raja Ratu tengok Puteri Raja Ratu ni seperti ingin main lagi. Ratu pun tukar lagi duit RM1 ke bentauk coin dan biarkan Puteri Raja Ratu menaiki kapal terbang pula.. Suka Raja Ratu tengok kegembiraannya bermain. Dah puas tu, Raja dan Ratu pulanglah.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267