Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Sunday, December 9, 2012

Membawa Puteri Raja Ratu Bersiar-Siar

Sejak kebelakangan ni Raja Ratu agak sibuk dengan urusan kerja. Kadang-kadang kecian tengok Puteri Raja Ratu ni. Selalunya agak kerap juga Raja Ratu membawanya keluar bersiar-siar. Tapi kali ni, seminggu sekali pun jarang. Ada kelapangan ni, Ratu ingin habiskan masa bersama Puteri Raja Ratu dengan membawanya ke kawasan riadah semalam. Raja pula semalam bekerja. Jadi, Ratu pun mengajak ibubapa Ratu bersama-sama Puteri Raja Ratu ke pasar malam dan kemudian ke kawasan riadah air pancut. 

Bila sampai di kawasan riadah tersebut, Ratu rasa agak sedih sedikit pada mulanya. Mana tidaknya, baru sampai. Belum keluar kereta lagi, dah mula hujan gerimis. Ala hai, tidak ada rezeki lagi Puteri Raja Ratu ni nak bermain. Tambahan pula kawasan ni ada disediakan taman permainan kanak-kanak. Ratu pun tunggulah sebentar. Manalah tau, hujan tu berhenti. Sebab ni bukannya hujan lebat. Sekali Ratu tengok hujan berhenti. Waa, sukanya. Bersedialah wahai puteriku. Jom kita seranggg !!!!!

Ratu pun bawalah Puteri Raja Ratu menaiki jongkang jongkit dan beberapa permainan lain. Lebih menyeronokkan apabila Ratu melihat ramai kanak-kanak sedang bermain di Taman Permainan tu. Puteri Raja Ratu ni pula bila dah tengok ramai member-member dia main, bukan main sukalah dia.

Lepas tu, Ratu bertatih dengan Puteri Raja Ratu. Ratu minta ibu Ratu mengeluarkan kereta yang Ratu belikan 2 bulan lepas. Memang Ratu sudah merancang untuk membawa kereta tersebut supaya Puteri Raja Ratu dapat bermain dengan suasana persekitaran yang berbeza. Kalau tak, asyik main kereta ni kat rumah jer. Ratu pun bawalah Puteri Raja Ratu ni di kawasan air pancut. Peh, sukanya dia tidak terkata. Tak percaya korang tengoklah video ni yang sempat Ratu rakam melalui telefon bimbit. Tapi sayangnya, video ni tak lama dirakanm sebab telefon bimbit Ratu baterinya dah lemah. Kamera pula terlupa bawa. Emm, tak perlah. Layan jer lah video ni.

video

Ini pula gambarnya,

Puteri Raja Ratu ni, bila dah seronok main sampai Ratu ajak balik pun tak mahu. Ratu tengok jam.. Dah lewat petang dah ni. Ratu pun terus dokong jer Puteri Raja Ratu masuk dalam kereta manakala ibu Ratu mengangkat kereta mainannya. Apa lagi menagis la puteri kesayangan ni. Ala sayang oi, dah lewat petang dah ni. Nanti balik nak main lagi. Nanti lain kali ibu bawa lagi ke tempat ni ya..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267