Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Thursday, December 10, 2015

Bermain Playground Di Molly Fantasy

Beberapa hari lepas, Ratu bersama-sama Puteri Raja Ratu pergi ke Jaya Jusco untuk habiskan kupon yang diberikan kepada Ratu sebelum ini. Sayangnya kupon ini ada tarikh luput. Kalau tak, pasti Ratu akan kumpul lama sedikit. Lepas itu guna sekaligus untuk beli barang. Kupon itu bernilai RM20. Emm.. rugi kalau tak beli barang kan. Kebetulan Ratu memang hendak beli salah satu antara periuk multi cooker, pengisar untuk buat kek atau grill elektrik. Ingat nak beli steamer. Tapi bila difikirkan balik, rugi jer beli. Sebab bukan selalu guna. Semak je dalam kabinet simpan banyak barang kan. Ratu fikir balik, baik Ratu beli multi cooker yang siap boleh kukus. Senang.. Jimat wang.. Jimat ruang nak simpan. Lagipun, multi cooker ni pelbagai guna. Boleh masak itu, masak ini guna periuk yang sama. 

Sampai sahaja di Jaya Jusco, Ratu sudah tepuk dahi. Haishhh !!! macam mana boleh lupa ni. Akibat tukar beg tangan dan beg duit, Ratu boleh tertinggal J-Card kat rumah. Emm.. Tak perlah, Ratu terus pergi ke kaunter khidmat pelanggan dan minta note no J-card untuk tujuan pembayaran nanti. Puteri Raja Ratu ini pula tidak duduk diam. Habis semua barang atas kaunter tu dia nak usik. Akibat kecomelan Puteri Raja Ratu ni, kakitangan di situ memberikan kupon sebanyak 18 keping untuk bermain di Taman Permainan Molly Fantasy dalam bangunan Jaya Jusco ini kepada Puteri Raja Ratu. Haha.. Tergamam Ratu seketika. Alhamdulillah.. Ini namanya rezeki. Bak kata pepatah rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari. hUHU.. Inilah hikmah j-card tertinggal kat rumah. Huhu.

Terus Ratu pergi beli barang Ratu terlebih dahulu. Kemudian, baru Ratu tukar kupon ini kat taman permainan Molly Fantasy. Belek punya belek, fikir punya fikir. Ratu pula yang buntu mana nak beli dulu. Mana nak pilih.. Mata sudah rambang. Emm.. Belek punya belek. Akhirnya, Ratu ambil pengisar ini. Emm.. dah boleh buat kek ni. Haha..


Kemudian, Ratu dan Puteri Raja Ratu makan terlebih dahulu. Kenyangkan perut sebelum kami ke Taman Permainan. Perut pun kenyang Ratu pun tuju ke Molly Fantasy. Tapi sebelum itu solat dulu bersama Puteri Raja Ratu ni, lepas tu barulah Ratu buat pertukaran kupon. Peh !!! Banyaknya siling untuk bermain ni. Berat beg duit untuk simpan siling ni. Puteri Raja Ratu sudah rambang mata. Kalau boleh, semua dia nak main. Emm..


Ini yang sempat Ratu ambil gambar. Huhu.


Seronok juga bermain dengan Puteri Raja Ratu kat sini. Bukan Puteri Raja Ratu sahaja yang main, Ratu pun main bersama. Haha.. Tapi Ratu tidak habiskan semua kupon sebab sudah lewat sangat ni. Pujuk Puteri Raja Ratu ini balik. Mengamuk-ngamuk dia tak nak balik. Hendak main lagi. Haha. Jenuh pula pujuk dia. 

Dalam perjalanan balik, Puteri Raja Ratu ini sudah kepenatan bermain. Terus dia terlelap dalam kereta. Huhu..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267