Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Saturday, July 9, 2016

Jalan-Jalan Lagi Di Ikea

Hari ini Ratu bergerak ke Ikea untuk membeli papan putih dan papan hitam di Ikea. Di rumah Raja Ratu ini memang sudah ada satu dan selalu Puteri Raja Ratu gunakan untuk sessi pembelajarannya dan kadangkala Ratu juga menggunakannnya untuk menulis sebarang nota untuk peringatan diri Ratu dan Raja. Tapi Puteri Raja Ratu lah paling kerap menggunakannya. 

Kalau Ratu harga pasaran untuk papan putih dan papan hitam ni seperti yang Ratu tengok secara online, harganya agak tinggi sedikit berbanding di Ikea. Jadi Ratu pun belilah 1 lagi papan putih dan papan hitam dan Ratu simpan di bilik stor sementara harga murah kan. Nanti kalau papan putih dan papan hitam yang sedia ada di rumah rosak. Ratu tak perlu beli lagi nanti. Huhu.


Sebelum buat bayaran bergambar jap.. Huhu,


Raja tunggu di dalam kereta bersama-sama Puteri Raja Ratu dan bersedia ke kawasan pengambilan barang apabila Ratu hubungi nanti sebab Ratu bukan nak cuci mata di tingkat ruangan pameran. Ratu cuma hendak beli papan putih dan papan hitam ni sahaja. Hehe..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267