Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Friday, July 1, 2016

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Pejam celik.. pejam celil dah nak raya.. sekejap jer kan masa berlalu.. Raya ni semua orang inginkan memakai baju baru kan bersama keluarga. Raja dan Ratu juga tidak mahu melepaskan peluang ini untuk mengenakan baju raya sedondon tahun ini bersama Puteri Raja Ratu.

Tapi tahun ini Raya seperti tidak seronok sedikit. Emm.. Sebab raya tahun ini jatuh pada hari Rabu dan Khamis. Jadi, Raja dan Ratu dapat betul-betul beraya pada Rabu sehingga Ahad. Lima hari jer. Isnin sudah mula hari persekolahan untuk semua pelajar termasuklah Puteri Raja Ratu. Emm, tak dapat hendak cuti lama sedikit. Raja pun Isnin dah mula bekerja. Emm.. tak best la sikit.

Tapi apa-apapun bersyukur la dapat beraya bersama-sama keluarga tercinta. Ini lah baju raya sedondon kami, Ini design baju raya untuk Ratu dan Puteri Raja Ratu,


Inilah Puteri Raja Ratu tengah cuba pakai tapi warna lain,


Ini pula baju melayu Raja. Tapi oleh kerana saiz lah dah habis,


Ambil la design ni. Hensem jugak Raja pakai, Huhu..


Trend baju raya tahun ini, masyarakat kita suka mengenakan pakaian jubah baik lelaki mahupun perempuan. Tapi Ratu belum terbuka hati untuk mengenakan jubah tahun ini. Rasa macam tidak selesa sedikit berbanding baju kurung atau kebaya. Kalau Puteri Raja Ratu pun Ratu suka mengenakan baju kurung. Ratu rasa lebih selesa. Bagi Ratu kalau berehat macam kat kampung pun, bila Puteri Raja Ratu rasa tidak selesa tukarkan baju kurung jer dengan t-shirt. Kain tidak perlu tukar. Ikut citarasa dan keselesaan masing-masing la kan. Ada orang suka memakai jubah, ada orang tidak selesa. Huhu..

Apa-apa pun Selamat Hari Raya Ratu ucapkan kepada semua. 


Berhati-hati ketika memandu di jalan raya. Sebab Ratu tengok berita kerap sungguh kemalangan berlaku. Moga kita semua selamat dalam perjalanan ke kampung berhari raya dan pulang ke rumah masing-masing untuk kembali bertugas. Hehe..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267