Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Thursday, September 15, 2016

Aktiviti Cuti Sekolah

Cuti sekolah kali ini, pada asalnya Raja dan Ratu ingin membawa Puteri Raja Ratu ke Pusat Sains Negara. Akan tetapi, Ratu difahamkan bahawa Pusat Sains Negara ditup sehingga hujung tahun ini dan mungkin akan mula beroperasi pada awal tahun hadapan. Ini kerana terdapat kerja-kerja pembaikan pada bumbung pusat sains tersebut. Emm..

Nampaknya, Ratu kenalah beralih arah ke destinasi dan aktiviti lain. Akhirnya, Raja dan Ratu mengambil keputusan untuk menyewa basikal dan berbasikal lah kami di Bandar Hilir Melaka. Basikal yang kami sewa ini bukanlah basikla biasa tapi bisa yang boleh kami 3 beranak duduk dalam 1 basikal.

Ini lah tempat sewa basikal tersebut,


Tak percaya lagi, Inilah basikal yang kami sewa. Emm, tapi kami berbasikal di waktu malam. Sejuk sikit sambil tengok gelagat dan kemeriahan suasana di malam hari. Huhu..


Ok, sekarang percaya tak. Raja kayuh depan dan Ratu kayuh belakang. Puteri Raja Ratu pula duduk diam-diam kat depan tu sambil bikin kecoh. Huhu. Mana tidaknya, bila nampak beca, Puteri Raja Ratu ni trjerit-jerit tengok beca. Sambil kayuh tengok bot lalu di malam hari. Huhu. Bukan Puteri Raja Ratu je bikin kecoh, Ratu pun ikut sekali menjerit. Haha.. 


Tengah tunggu bot lalu,


Seronok juga aktiviti sebegini. Tapi Raja pula tak larat nak kayuh dan layan karenah Puteri Raja Ratu yang hendak ke sana ke mari. Huhu. 

Walaupun penat, tapi seronok. Huhu.. 

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267