Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Friday, September 2, 2016

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan

Assalamualaikum semua dan salam sejahtera kepada semua pengunjung Teratak Istana Raja Ratu. Pejam celik.. pejam celik.. Dah tiba 31 Ogos 2016.. Raya Aidiladha pun dah hampir berkunjung tiba.. Tinggal seminggu lebih je lagi.. Awal Muharam pun tak sampai sebulan je lagi.. Sekejap je masa berlalu kan.. Kalau kita sia-siakan masa yang ada ni sebelum melangkah ke tahun baru, alangkah ruginya.. waa, Ratu dah membebel.. hUHU..

Kemerdekaan tahun ini, Ratu rasa gembira sedikit. Alhamdulillah.. Bukan sebab Ratu atau Raja terlibat dalam perbarisan.. Bukan sebab Puteri Raja Ratu terlibat dalam perbarisan.. Haha.. Tapi apa yang Ratu rancang, Ratu dah tunaikan. Alhamdulillah..

Puteri Raja Ratu bangun je dari tidur, dah tonton perbarisan kat tv. Mulalah dia kaitkan kenderaan yang ada dalam perbarisan dengan kenderaan dalam cerita animasi Robocar Poly.. huhu.. Bila tiba perbarisan yang melibatkan animasi. Emm.. apa lagi. Sukalah Puteri Raja Ratu tengok Boboboi, Didi and friends, Ummi.


Apa-apapun selamat menyambut Hari Kemerdekaan. Semoga cuti bersama keluarga ini, kita menghabiskan masa bersama keluarga dan melakukan aktiviti riadah.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267