Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Tuesday, April 4, 2017

Membeli Belah Di Jakel

Alhamdulillah. Raja sudah pulang dari 'outstation'. Di kesempatan inilah Ratu mengajak Raja bersama-sama ibubapa Ratu untuk membeli kain sebagai persiapan untuk buat baju raya nanti. 

Jalan punya jalan, tumpuan Ratu tertumpu pada kedai kain Jakel. Bukannya apa, ada promosi sempena Ramadhan dan Raya untuk kebanyakkannya untuk kain-kain elanya. 



Telek punya telek.. mana tau ada yang berkenan dengan coraknya. Tertangkap 1 corak. Lama juga lah Raja dan ayah Ratu menunggu Ratu dan ibu Ratu memilih kain. Huhu. Tapi Ratu tak la lama sangat sebab Ratu sudah berkenan 1 corak kain ni untuk dipakai sedondon dengan Puteri Raja Ratu. Kalau lelaki senang pilih baju Melayu atau kurta nanti boleh pakai sama warna dengan tudung Ratu dan Puteri Raja Ratu nanti. Yang buat lama menunggu menunggu ialah ibu Ratu ni. Dia teragak-agak nak pilih corak yang mana. Hehe..

 
Belek punya belek.. Runding punya runding, akhirnya atas pendapat ayah Ratu. Ibu Ratu memilih corak yang sama gak. Maknanya kami dah macam boria la nanti. Huhu.. Tak per lah.. Ratu pun tahun ini tak de la nak buat baju fesyen sangat sebab rasanya sudah boleh tidak diterima lagi oleh tukang jahit untuk menjahit baju raya berfesyen ni. Ratu tahun ini buat baju kurung sahaja bersama-sama Puteri Raja Ratu. Cuma ada design sedikit di bahagian tangan kami nanti.


Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267