Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Wednesday, May 17, 2017

Gema Gegar Vaganza 2017

Biasanya kita biasa dengar rancangan Gegar Vaganza di Astro Ria yang mana rancangan sebegini menonjolkan semula artis-artis yang kebanyakkan lama menyepi. Melalui Gegar Vaganza, artis-artis ini lebih menyerlah dan dapat membuka peluang untuk mereka kembali aktif dalam dunia hiburan. Rancangan Gema Gegar Vaganza pula lebih menonjol kepada nyanyian berunsurkan dakwah dan kerohanian. Siapa sangka lagu-lagu yang top yang seringkali kita nyanyikan juga bila dinyanyikan oleh mereka ini rupa-rupanya mempunyai maksud tersendiri yang berkaitrapat dengan kerohanian.

Ini antara peserta yang berjaya memasuki peringkat akhir Gema Gegar Vaganza iaitu Kumpulan Hijjaz. Kebanyakkan persembahan mereka ini mampu menitiskan air mata para penonton.


Ini pula kumpulan Unic yang mana kumpulan ini kebanyakkan lagu-lagu yang dipersembahkannya lebih menceriakan lagi pentas.


Ini pula kumpulan Saujana yang tidak kurang hebat persembahannya,


Ini pula Kumpulan Mirwana,


Ini pula peserta solo yang berjaya ke peringkat akhir dan baru sahaja mendirikan rumah tangga iaitu Hafiz Hamidun.


Ini pula peserta terakhir Azmi yang berjaya masuk ke peringkat akhir yang mana peserta ini membanggakan Ratu. Semangatnya sangat tinggi dalam keadaan dirinya yang buta. Harapan Ratu moga penampilannya kini tidak mengubah keputusannya untuk sentiasa bersama kumpulan Caliph Buskers.


Sekali tengok hadiah Juara yang bakal dimenangi ini agak lumayan. Tempat pertama akan menerima RM100,000 manakala tempat kedua akan menerima wang tunai berjumlah RM30,000. Tempat ketiga akan menerima RM20,000 manakala tempat keempat bakal menerima RM10,000.

Jom kita saksikan minggu ini pada hari Sabtu siapa yang bakal menjadi Juara Gema Gegar Vaganza 2017.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267