Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Monday, May 8, 2017

Maharaja Lawak Mega 2017

Hari yang ditunggu-tunggukan sudah tiba termasuklah Ratu. Ratu sentiasa menyaksikan Maharaja Lawak Mega ini setiap minggu bersama-sama Puteri Raja Ratu di rumah ibubapa Ratu. Kali ini minggu akhir Maharaja Lawak pun sudah tiba.

Ratu ingin ucapkan tahniah kepada kumpulan Bocey yang menjadi Juara dalam Maharaja Lawak Mega 2017 yang memenangi wang tunai RM500,000 beserta trofi,


Tempat kedua pula disandang oleh kumpulan Shiro yang memenangi wang tunai RM250,000 beserta trofi.


Tempat ketiga dimenangi oleh Dzawin dari Indonesia. Ratu ingatkan Zero sebab Zero lebih menyerlah berbanding Dzawin. Tapi Ratu tidak boleh nafikan rezeki kali ini dah tertulis berpihak kepada Dzawin. Dzawin memenangi wang tunai RM150,000 beserta trofi.


Tempat ke empat dimenangi oleh kumpulan Zero yang memenangi wang tunai RM50,000 beserta trofi.


Tempat kelima dimenangi oleh kumpulan Puteh dan menerima wang tunai sebanyak RM15,000 beserta trofi.


Ratu tidak dapat tunjukkan video persembahan kesemua peserta di sini. Ratu search kat youtube pun tak boleh kongsikan video tu di sini. Ratu minta maaf. Tapi Ratu percaya ramai di kalangan kita sudah menontonnya kan. Apa-apapun tahniah kepada para pemenang.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267