Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Monday, August 9, 2010

Matlamat bulan Ogos 2010..

CAK !!!! Agak lama gak Ratu tak update Teratak istana ni. emm. seperti biasa Ratu akan buat LAPORAN.. haha.. Perlu ker buat laporan untuk korang.. hehe.. Tapi sebelum nak laporan ini dipaparkan.. Ratu nak nangis dulu... korang sediakan lah tisu untuk Ratu.. nak nangis ni.. Bukan sahaja bukan nangis sebab Raja outstation dan tiada di sini Ratu ketika ini.. hehe.. RAJA HATIKU.. SAYANG DAH LAH OUTSTATION.. TAK TELEFON 1 HARI PUN RATU AKAN NANGIS TAU.. RAJA HATIKU.. SILA AMBIL PERHATIAN YA.. hehe.. ditambah lagi dengan matlamat bulan lepas tak tercapai.. ish !!! ish !!! ish !!! Kecian kan.. Raja hatiku... cam ner ni.. WAA !!! Rasa-rasa Raja tahu ker Ratu menangis ni.. Tapi betul ker Ratu nangis ni.. hehe.. APA MATLAMAT BULAN LEPAS ? .. emm, Ratu agak sibuk sikit.. jadi tak banyak lah nak 'BERBLOGWALKING'. Jadi jumlah pengunjung yang datang tak seperti mana yang Ratu ingin capai.. Tapi melalui rekod Ratu dapat lah juga 1,000 orang datang menjengah sepanjang bulan Julai 2010.

Apa yang Ratu nak capai sepanjang bulan Julai iaitu jumlah pengunjung mencecah 9,000 orang. Tapi jumlahnya hanya dapat mencecah 7,861. Tengok lah ni... Ni diambil pada 2 Ogos 2010. Harapan Ratu pada hujung bulan ni dapatlah jumlah ini mencecah lebih 9,000 orang..
Walaubagamanapun, Ratu tak perlu kecewa.. KEGAGALAN BULAN LEPAS AKAN MENJADI SEMANGAT UNTUK BULAN NI.. HAHA.. Ok tak.. kata-kata semangat ni..ya, CAIYOK !!! CAIYOK !!! Dan ni pula jumlah 'followers' Ratu.. Pada awal bulan Julai, jumlahnya hanyalah 256 orang dan ianya meningkat menjadi 283 orang.. wow, 1 perkembangan yang baik..
Setakat ini sahaja lah laporan Ratu.. Akhir kata terima kasih kepada semua pengunjung yang sentiasa support Raja Ratu di teratak istana kami ini.. Tak lupa juga ucapan terima kasih ini kami ucapkan kepada pengunjung yang sudi jadi rakan kami di 'followers'. ok tak ucapan Ratu ni.. ADA MACAM PENYANYI TERIMA TROFI DI MANA-MANA ANUGERAH TAK.. haha.. Moga korang sentiasa support Raja Ratu di istana ini ya.. Jangan lupa klik iklan di Teratak Istana Raja Ratu ni.. Dan moga tercapai hasrat Raja Ratu untuk bulan ini.. Amin..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267