Urusan Penggantian Al-Quran Digital: Al-Razzaq
Emm.. Ratu menerima 1 panggilan dari pelanggan Ratu mengenai Al-Quran Digital yang baru dibelinya beberapa bulan lepas iaitu Norhafizah. Dia memaklumkan kepada Ratu bahawa Al-Quran Digitalnya mengalami masalah. Al-Quran Digital yang dibelinya itu adalah jenis Al-Razzaq. Ratu pun tengok punya tengok. Emm.. memang bermasalah. Ratu juga ada menerima beberapa panggilan mengenai masalah chager bagi Al-Quran Digital ini.
Al-Quran Digital Al-Razzaq ini memang masih baru dalam pasaran. Ratu pun telah mengutarakan masalah ini kepada pihak pembekal. Walabagaimanapun, Ratu difahamkan mereka baru sahaja selesai urusan pertukaran kilang yang membekal charger tersebut. Dan Ratu difahamkan kilang yang baru ini siap bagi waranty jika produk yang dikeluarkan mempunyai masalah. Jadi tiada masalah lagi mengenai charger selepas ini.
Inilah Al-Qurannya yang dari pelanggan Ratu,
Ratu pun uruskan pemulangan produk ini untuk dilihat sama ada perlu dibaiki ataupun di ganti baru. Seminggu selepas itu, al-Quran Digital ini sampai ke tangan Ratu. Seterusnya, Ratu hantar pula kepada pelanggan Ratu.
Usah risau kerana produk ini mempunyai waranty selama 1 tahun. Lagipun, kini Ratu difahamkan oleh pihak pembekal bahawa mereka telahpun mengemaskini produk dengan mengambil tindakan menukar kilang bagi pengeluaran chargernya yang terbaru. Jadi, selepas ini tiada masalah lagi tentang charger. Lagipun, produk ini masih baru di pasaran. Ratu percaya dengan pengemaskinian produk ini daripada pembekal akan menambahkan lagi keyakinan pembeli. Setakat ini Ratu tidak menerima sebarang rungutan daripada pelanggan mengenai produk ini mahupun Khaleefa. Cuma kebanyakkan mereka mengadu mengenai chargernya sahaja yang kadangkala tidak berfungsi.
Untuk maklumat lanjut sila layari,
ataupun
boleh juga dihubungi melalaui talian telefon 012-6844870/ 017-6611202
Tatapan dari,