Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Monday, January 21, 2013

Hadir Kursus Di Hujung Minggu

Semalam Ratu terlibat dengan kursus yang diadakan pada hari Sabtu dan Ahad iaitu pada 19 Januari 2013 dan 20 Januari 2013. Yang paling menyedihkan bagi Ratu, kali ini Ratu kena pergi kursus seorang diri. Selalunya, Raja akan meluangkan sedikit masa untuk menemani Ratu. Maklumlah, kursus yang diadakan ini pun dibuat pada hujung minggu. Tapi apa boleh buat, pada kali ini Ratu perlu hadiri seorang diri. Raja pada ketika ini sangat sibuk dengan tugasnya sampai Sabtu dan Ahad pun kena bertugas. Emm..

Rasa-rasanya, sudah lama Ratu tidak menyertai mana-mana kursus sebelum ini. Tapi bila Ratu kena hadiri kursus kali ini, Ratu rasa macam malas nak datang pun ada. Emm.. Mana tidaknya, Raja pula tidak dapat temani Ratu. Kalau Raja temani Ratu, Ratu rasa seronok dan bersemangat sedikit. Emm.. Tak boleh macam ni Ratu.. Ececeh !!!! Cakap dengan diri sendiri nampak. 

Pada mulanya, Ratu rasa seperti agak boring sedikitlah kursusnya. Tapi bila dah lama tu.. Emm.. Rasa seronok pula dengan pelbagai aktiviti yang diadakan. Program-program seperti ini sudah semestinya menambahkan lagi pengetahuan dalam diri kita. 

Inilah antara aktiviti yang dijalankan,


Seronok pula dengan aktiviti-aktiviti macam ni. Terasa hilang stress bekerja seketika. Hehe.. Kursus seperti ini sedikit sebanyak memberikan motivasi kepada diri Ratu sendiri. Banyak jugalah ilmu-ilmu yang dapat Ratu kutip melalui kursus ini. Moga-moga ada lagi kursus-kursus seperti ini lagi nanti untuk menambah ilmu di dada di masa hadapan. Hehe..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267