Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Friday, January 4, 2013

Ulang Tahun Perkahwinan Raja Ratu Ke 5

Hari ni di hari Jumaat.. Penghulu segala hari.. Hari ini genap lah Ulang Tahun Perkahwinan Raja Ratu yang ke 5. Pejam celik.. Pejam celik sudah 5 tahun Raja Ratu mengharungi bahtera perkahwinan kami bersama.. Susah senang bersama.. Alhamdulillah.. Di hari ini.. Di tahun ini.. Di waktu dan ketika ini.. Kalau diulang kembali 5 tahun lalu.. Ketika ini Raja Ratu sibuk dengan persiapan untuk Majlis Pernikahan Raja Ratu yang berlangsung selepas solat Jumaat. Tahun ini Ratu rasa bertuah kerana tarikh ulang tahun perkahwinan Raja Ratu jatuh pada hari Jumaat bersamaan dengan hari pernikahan Raja Ratu 5 tahun lepas.. Hehe.. Nak jugak hari yang sama tu.. Jangan jealous !!!!!

Hari ini hari yang paling bermakna buat Raja Ratu dan tahun ini Raja Ratu rasa sangat-sangat bersyukur kerana banyak perkara yang Raja Ratu impikan bersama selama ini tercapai. Raja Ratu ni bukanlah orang dari golongan orang berada. Tapi Raja Ratu cuba bangkit untuk majukan diri untuk kami sekeluarga. Cuba lakukan yang TERBAIK untuk masa depan kami sekeluarga. Alhamdulillah, setakat ini semuanya berjalan dengan lancar. Selama 5 tahun Raja Ratu hidup bersama sebagai suami isteri. Walaupun masih baru lagi usia perkahwinan kami, tapi kalau nak diikutkan perkenalan kami sudah menjangkau lebih 10 tahun. Raja Ratu rasa bersyukur dengan semua rezeki yang Allah berikan kepada kepada kami di sepanjang perkahwinan kami. Syukur sangat.

Apa-apa pun di kesempatan ini Ratu ingin ucapkan jutaan terima kasih lah kepada RAJA HATIKU.. kerana begitu sabar dalam melayan karenah Ratu selama ni. Hehe.. Terima kasih sanggup susah senang bersama.. Saat-saat getir.. Saat-saat sukar.. Saat-saat sedih sehingga menitiskan air mata.. Saat indah.. Saat-saat tatkala kita tersenyum lebar.. Semuanya tersusun kemas dalam kotak lipatan memori Ratu dan pastinya Ratu tidak akan lupakan.


Apa yang Raja Ratu harapkan semoga ikatan perkahwinan ini berkekalan hingga ke akhir hayat. Semoga kita dapat mengecapi apa yang kita impikan nanti.  Amin.. Amin.. Amin.. Sesungguhnya wahai Raja hatiku.. Ratu amat menyayangi dirimu.. ceh !!! ceh !!!! Jangan nak berjiwang lak kat sini ya.. Hehe..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267