Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Tuesday, November 25, 2014

Menjemput Raja di KLIA

Emm.. akhirnya Raja dapat juga bercuti. Tapi tidak lama. 10 hari sahaja. Emm.. Semalam, Ratu menjemput Raja ke KLIA. Raja tiba di KLIA kira-kira pukul 1.00 tengah hari.

Tapi macam-macam halangan untuk Ratu sampai ke KLIA. Hendak cerita pun panjang lebar. Huhu. Tapi akhirnya Ratu dan Puteri Raja Ratu bersama ayah Ratu sampai juga di KLIA pada pukul 1.30 tengah hari. 

Inilah gelagat Puteri ketika hendak minum susu di dalam kereta. Ketika ini kami dalam perjalanan pulang ke rumah. 


Emm.. sudah rindu kat ayahnya ya.. Hehe. Minum susu pun hendak kat peha ayahnya.



Nampaknya Raja dan Ratu kena rancang betul-betul apa aktiviti yang boleh kami isi dan luangkan bersama sementara Raja masih sedang bercuti ini. Ratu sudah senaraikan apa yang ingin dilakukan. Tapi Ratu ada rasa terkilan sedikit. Mana tidaknya, di waktu hujung tahun ini Ratu memang sibuk sedikit dengan urusan kerja di pejabat. Raja ni pula dapat bercuti. Bulan lepas, Ratu sudah siap semua tugas di pejabat, Raja pula tidak dapat cuti. Emm.. Tak per la.. Ratu pun kena atur betul-betul kerja di pejabat sebab Ratu ingin bercuti dan luangkan masa bersama-sama Raja.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267