Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Monday, June 29, 2015

Baju Mickey Mouse Untuk Puteri Raja Ratu

Bebrapa hari lepas AEON Jaya Jusco ada membuat hari J-Card untuk semua ahli J-Card. Ratu pun apa lagi. Tidak mahu melepaskan peluang bershopping. Kebetulan pula, Ratu memang sedang mencari barang elektrik untuk rumah baru Ratu. 

Belek punya belek.. jalan punya jalan.. lain yang Ratu cari lain yang Ratu beli. Ratu sudah berkenan pula dengan kasut yang ditayangkan di bahagian kasut. Sekali tengok tengah promosi. Emm.. kasut raya belum beli.. Emm.. kena kabas juga kasut ni. Terpandang lak beg tangan yang juga sedang diberikan diskaun. Emm, fikir punya fikir.. tenung punya tenung.. Ratu kebas juga beg tangan ini untuk raya nanti. Emm.. gabak duitku. Ratu sebenarnya hendak beli barang rumah. Tapi barang raya pula yang Ratu beli.. Huhu..

Inilah beg tangannya,


Selepas itu, Ratu terpandang ramai pula yang berpusu-pusu ke bahagian pakaian kanak-kanak. Hendak diikutkan Ratu sudahpun membeli baju dan kasut raya untuk Puteri Raja Ratu. Tapi Ratu berkenan pula dengan baju Minie Mouse yang ada kat situ. Emm.. harga pun murah.. Kena kebas juga baju ni. Hoho. Apa peruntukkan yang tinggal untuk barang elektrik nanti ??? Emm.. 

Inilah bajunya,


Ratu berkenan di bahagian bahu baju ni,


Akhirnya, Ratu insafkan diri sekejap. Ingatkan diri bahawa Ratu ke AEON untuk membeli barang elektrik. Haha. Terus Ratu naik ke bahagian barangan elektrik. Ratu tengok harga tv untuk rumah baru. Ratu pun ada membeli termos air panas. Sekali tengok jam. Aaaaa !!! Ratu sudah lambat. Huhu. Lama juga Ratu kat Aeon Jaya Jusco ni. Ratu terus bergegas keluar Jaya Jusco. Tak sempat nak beli tv. Tapi sempat lah ambil baucer RM40 hari hasil dari mengabakkan sejumlah wang RM400 hari ini, sebab sempena hari J-Card setiap pembelian RM100 dapat baucer RM10.

Emm.. petang kang sambung lagi hendak beli tv pula. Hoho..

Tatapan dari,

0 comments:

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267