Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Monday, June 29, 2015

Pejam Celik Sudah Hendak Hujung Bulan

Pejam Celik.. Pejam Celik sudah masa sudah menjejak ke hujung bulan Jun 2015 dan kita bakal menyambut Aidilfitri lebih kurang 2 minggu lagi. Ratu sudah ada rasa risau sedikit sebab persiapan di rumah baru Raja Ratu belum lengkap sepenuhnya. Ada 3 bilik lagi yang belum lengkap lagi kelengkapannya di mata Raja Ratu, ruangan branda kecil kami dan ruangan dapur masih belum lengkap lagi. Barang-barang memang Ratu sudah tempah cuma Ratu berharap sangat ianya berjalan lancar seperti mana yang dirancang. Langsir pun sudah ditempah untuk rumah baru Raja Ratu.

Kalau soal kabinet. Emm, memang tak boleh hendak elak la. Kosnya memang tinggi kan. Aduh, termenung juga Raja Ratu. Apa-apapun jom kita cuci mata tengok wajah kabinet yang nampak serba moden ini. Mungkin menjadi sumber inspirasi kepada kita semua.


Wow, cantikkan. 


Design ini pun cantik.. tapi duit je kena disediakan. Kalau ada duit boleh je kalau hendak buat kan. Emm.. 


Memang cantik kan. Tapi Raja dan Ratu ikut kemampuan dan keselesaan kami untuk ruangan dapur rumah baru kami. Nantilah bila sudah siap nanti Ratu tunjukkan ya. Insya Allah.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267