Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Wednesday, May 11, 2011

Habiskan masa di Taman Bunga Kuala Lumpur..

Pada hujung minggu, Raja pulang dari outstation. Ratu ada mengadu pada Raja yang Ratu terasa ingin pergi bercuti bersama.. terasa BORING lah pulak.. hehe.. Pada mulanya, Ratu tak menyangka permintaan Ratu ditunaikan sebab Ratu tengok Raja kepenatan. Maklumlah baru pulang dari outstation. Ratu pun kecian tengok Raja.. EWAH.. EWAH.. EWAH.. ni kira kecian ker.. atau nak memujuk Raja bawa Ratu pergi bercuti lagi di lain hari.. Ahaks..

Pada pagi hujung minggu tu, Raja dah suruh Ratu bersiap. Emm..
Raja : Dah pergi mandi.. siap-siap..
Ratu : Aik, nak pergi mana..
Raja : Kita pergi Taman Bunga..
Ratu : Betul ker ni.. Ayang kan penat..
Raja : Emm.. nak pergi ke tidak..
Ratu : Mestilah nak.. sekarang juga pergi mandi..

Ratu kan pasal berjalan memang no 1. Waa.. tanpa melengahkan masa Ratu dengan hati yang girang bersiap-siaplah. Selepas sarapan, kira-kira pukul 10.00 lebih kami pun bertolak. Ini adalah salah satu pemandangan yang terdapat di sana.Walaupun, kawasannya tidaklah sebesar mana. Tapi Ratu rasa seronok melihat keindahan bunga Orkid dan bunga Raya pelbagai warna. Bila rasa penat, Raja temankan Ratu berehat sebentar. Maklumlah, dah berbadan dua ni kan. Sempat juga Ratu membeli bunga untuk ibu Ratu suka sebab ibu Ratu ni minat Orkid.

Setelah puas berjalan, kami pun bertolak pulang. Dalam perjalanan Raja sudah mengadu lapar, kami pun berhenti di KFC sambil menikmati hidangan tengah hari kami. Malam tu pula, Raja mengajak Ratu makan ikan bakar. Emm, selepas perut kenyang kami pun pulang dengan hati yang girang. TERIMA KASIH RAJA HATIKU..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267