Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Saturday, May 28, 2011

Seronok juga pejabat Ratu sudah ada ASTRO..

Emm.. tajuk yang gak menarik juga ni. Pejabat Ratu memang ada tv.. Tapi Ratu rasa seronok pula bila pihak pengurusan sudah bersetuju untuk memasang ASTRO. Emm.. satu perkembangan yang baik ni. Tapi ASTRO ini bukan dipasang dengan tujuan melalaikan atau melekakan Ratu serta rakan sepejabat Ratu untuk menonton ASTRO ya.. Tapi bila kami rasa tension ker.. rasa nak berehat sekejap setelah lama mengadap komputer ker.. ASTRO ini menjadi tempat kami untuk menenangkan minda kami sekejap lah.. CEWAH.. AYAT 'COVER LINE' TAK LEH TAHAN.. AHAKS..

Kerja tetap kerja ok.. Kerja Ratu sejak akhir-akhir ni memang sudah melambak pun. Maklumlah, Ratu perlu siapkan mana-mana yang perlu sebelum Ratu cuti bersalin kan. Tapi bila ada ASTRO ini rasa seronok juga kan. Bukan kat rumah tak ada ASTRO, tapi bila kat pejabat ini sudah ada ASTRO, rasa bersemangat juga bekerja disamping dapat juga menonton bersama-sama rakan-rakan sepejabat bila ada masa terluang. Dan sudah pastinya rancangan yang menjadi kegemaran Ratu dan rakan-rakan sepejabat Ratu ialah MAHARAJA LAWAK. Hehe.. JANGAN JEALOUS ok.. Ya lah. Ada rakan-rakan Ratu yang tidak melanggan ASTRO ini di rumah mereka. Jadi, bila ada masa terluang tu dapat kami bergelak ketawa sambil menonton rancangan itu bersama-sama.

Akhir kata, terima kasih lah pihak pengurusan kerana memahami kami.. Hehe.. Mentang-mentang ASTRO dah di pasang.. Suka lah apa lagi..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267