Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Monday, May 27, 2013

Jumpa Rakan-Rakan We Chat !!!!

Pertama sekali, Ratu rasa terharu dengan perkembangan rakan-rakan yang Ratu kenal dari zaman Ratu belajar di peringkat Diploma dahulu. Ratu rasa gembira melihat mereka sudah berkeluarga dan masing-masing sudah mempunyai anak. Apa-apapun Ratu doakan yang terbaik untuk rakan-rakan we chat Ratu. Amin..

Bila sudah masuk dalam kumpulan we chat dengan rakan-rakan lama ni mulanya memang lah kecoh. Masa bekerja pula Ratu boleh gelak seorang diri kat dalam bilik ini. Memang lah tidak jadi buat kerja dibuatnya. Ratu yang pada ketika ini ingin menyediakan surat kemudahan perbankan pun tidak siap-siap lagi surat itu disebabkan melayan karenah rakan-rakan we chat ini.
We chat punya we chat, akhirnya kami memutuskan untuk berjumpa pada 24 Mei 2013 iaitu cuti umum Hari Wesak. Inilah gambarnya,


Ratu bukan datang seorang ya jumpa mereka ini, tapi Ratu ditemani oleh Puteri kesayangan Raja Ratu. Emm, tidak percaya ke ??? Ya lah, mana tidaknya ya. Gambar Puteri Raja Ratu tiada dalam gambar ni. Nah, tengok gambar ni. Emm, sekarang percaya tak !!!!


Raja pada ketika ini tidak dapat menemani Ratu atas sebab tugas. Tapi Ratu sudah pun memaklumkan kepada Raja untuk bertemu dengan mereka ini. Dengan izin Raja, Ratu dengan beraninya meletakkan Puteri Raja Ratu ini di tempat duduk sebelah sambil mengenakannya tali pinggang dan Ratu meneruskan perjalanan ke tempat yang hendak dituju. Nasib baiklah Puteri Raja Ratu ni senyap sahaja. Kalau tidak, pening juga Ratu dibuatnya. Selalunya bila Raja tengah memandu, Puteri Raja Ratu ini mesti hendak minta Ratu dirikannya untuk melihat pemandangan luar. Agaknya dia tengok bukan Raja yang memandu, jadi dia menunjukkan tingkah sopannya. Hehe.

Tapi terasa sedih lah sedikit. Dalam perjalanan, jalan sesak kerana ada perhimpunan yang berunsur ketidakpusan terhadap keputusan pilihanraya yang di adakan baru-baru ini. Ratu tengok ada yang memegang bendera DAP dan PKR. Jadi, Ratu lambat lah sedikit sampai ke destinasi yang hendak di tuju. Memandangkan kami jumpa di sebelah malam, memang terasa sedih, sebab tidak dapat bersembang lama sangat. 

Lebih kurang pukul 10.00 malam selepas sesi bergambar, Ratu mengambil keputusan membawa Puteri kesayangan Raja Ratu ini ke air pancut di kawasan rekreasi MBMB. Selepas itu, kami pun pulang ke rumah. Sesungguhnya, Ratu rasa seronok keluar bersama-sama Puteri Raja Ratu pada malam itu. Memang seronok !!!!

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267